Повідомляємо, що ІІІ етап Всеукраїнської олімпіади з астрономії відбудеться 18 січня на базі Рівненської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 22. Початок олімпіади о 10.00. Відкриття о 9.45. Реєстрація з 9.00. Членам журі з’явитись на 13.30.
Тривалість виконання роботи - 4 години.
Учасникам олімпіади будуть запропоновані завдання теоретичного та практичного турів. В теоретичному турі будуть тестові завдання (аналогічні до тих, які були на ІІ етапі) та 4 задачі; у практичному турі 2 задачі. Завдання для 10-класників спираються на знання, відомі з курсу природознавства, географії, фізики, геометрії (визначення часу, закон всесвітнього тяжіння, закони обертального руху, розв'язування трикутників), а також будуть включені окремі світоглядні питання курсу астрономії 11 класу «Основи практичної астрономії», зокрема конфігурації планет, будови Сонячної системи.… Завдання для 11 класників - на знання з курсу астрономії 11 класу (Основний розділ «Основи практичної астрономії»: кульмінації світил, визначення часу, закони Кеплера, конфігурації планет, зоряні величини...), фізики (закон всесвітнього тяжіння), геометрії. В одному завданні практичного туру потрібно буде проводити виміри на фотографії за допомогою лінійки, в іншому - провести аналіз малюнку(графіка) і зробити відповідні обчислення.
Необхідні табличні дані будуть наведені в довідкових даних разом з умовами задач. Учасникам необхідно мати з собою лінійку. Картою зоряного неба користуватися заборонено.
Під час роботи категорично заборонено користуватись будь-якими засобами зв'язку. Мобільні телефони повинні бути здані керівникам команд. У разі виявлення порушень учасник буде відсторонений від участі в олімпіаді.
На даній олімпіаді калькулятор не просто дозволяється, а й необхідний, і не просто калькулятор, який дозволяє виконувати арифметичні дії, а інженерний калькулятор, який дозволяє обчислювати тригонометричні функції, логарифми, добувати корені, підносити до степенів тощо. (не дозволяється використовувати калькулятор мобільного телефона)
Успіхів Вам у підготовці до олімпіади.
|